26 Aralık 2013 Perşembe

İLK YILBAŞI HEDİYEMİ ÇOK SEVDİĞİM, HAYATIMDA ÖNEMLİ YERİ OLAN VE DEĞER VERDİĞİM İNSANLARDA KARDEŞİM SABİŞ TEN ALDIM. ÇOK MUTLU OLDUM. SEVİLMEK, SAYGI GÖRMEK, HATIRLANDIĞINI BİLMEK HARİKA BİR DUYGU. ÖZELLİKLE HEDİYELERİMİN KİTAP OLMASI DA BENİ DAHA ÇOK SEVİNDİRDİ. İÇİMDEN BİR SÜRÜ ÇOK, ÇOK, ÇOK, FAZLA, EN FAZLA, ÇOK FAZLA, DAHA DA FAZLA DEMEK GELİYOR. BAZI İNSANLAR VARDIR HEP ÇOKLARLA VE FAZLALARLA ANLATILIR, SABİŞ DE BENİM İÇİN ÖYLE. SENİ SEVİYORUM, CANIMCIM.

HEDİYELERİM



1 yorum:

  1. canımsın benim...bir insana özellikle de senin gibi bir kitap kurduna verilebilecek en doğru ve güzel hediye kitaptır diye düşünmüştüm. Mutlu olmana ve beğenmene de çok sevindim:)) bende seni çoook seviyorum canım ablam.. en kısa sürede görüşmek umuduyla...sevgiler:))

    YanıtlaSil